Friday, July 10, 2009

...risau..kerisauan..

em..byk benda yg saya risaukan..pikirkan sejak dua menjak nie . . . . macam2.. . . .
ape yg saya pikir n
risaukan??? :(
bile tgk date je hati nie makin risau..sempat ke??
dah 13 july nie...
.
.
.
.
:(
dlm lebih kurang 5 bln
ni saya kena settle kan 2 benda besar dlm hidup nie
dalam 5 bln nie gak semua kena settle no matter what..
1. my l
ab work (research)
2. preparation utk tukar status(cik-->puan)
ar
gh.................
sound crazy kan..tp kena wat gak..
no excuses..

(tapi sempat main2 gak dulu nie..hahahaha)
.
.
.
.
kalo ikutkan plan mmg bo
leh je sempat siap semua dgn jayanye..
cuma nak ngan tak je kan..
ish..
kalo org lain maybe dh excited nk siap semua dah..
hahahaha
saya leh main2 lagi..
mmg tabiat suke wat last min
nk w
at camne ek..
^_________^
tak pe lah..
better late than never kan..
k
la smbung keje..
s
top merepek..tata..

......gambar hiasan.....
hahaha..masamnye muka wat keje...



teman di lab saya..

dreaming to have drees mcm die nie..sweet..but different colour..

<<end>>


No comments: