Sunday, July 19, 2009

p e r f e c t

P E R F E C T!!!!
alhamdulillah segala perancangan berjalan lancar seperti dirancang
syukur sgt..
(^_________^)


suke sgt2.....
walaupun penat tapi puas hati..
cite bermula kul 7 pg naik bus dr tg mlm ke KL.
jumpa my fiance pastu terus naik bus ke melaka kul 8.30pg..
sampai tepat 10.30 kt melaka sentral..pastu terus ke tesco cari benda nie..
hehehe..

nokia 3600 slide..
dh lama nk beli hp br..lastly nie yg berkenan..
harga ok la..tak mahal n murah sgt..moderate..


love the picture in the phone..:D

ok pas beli hp jumpa la my future mama..hehe..malu2
pastu kami straight ke butik pengantin..
rupe2 nye mmg tunang saya n mama die dh wat appointment
ngan adik kt butik tue..so keje makin senang..
pilih2 baju yg berkenan n terus fitting..
byk2 bj saya berkenan 3 different colour..
wah..berdebar gak masa try tue..
n finally kami decide choose "one" colour..
tak leh bgtau colour ape..surprise skit..pastu bakal pengantin laki plak try baju..
just nice n muat2 utk tunang saya..syukur..semua settle..
pastu jalan2 melaka plak..tp dlm masa yg singkat tak byk tempat leh gi..setakat jalan2 je..
;(
relex..takpe..nnt pas kawen semua tempat leh gi..hehehe
pastu kami berjalan plak gi tgk kad kawen..
tp sbb peta pun tak buat lg so just survey2 je dulu..
next ke umah tunang saya..haha..first time gi sana..

hehehe..kt umah tunang saya..kt air molek..
pas solat zuhur n mkn kami..(sy, tunang n mama die) pun bergerak pulang..
pulang,,,ops..i mean tunang saya hantar saya balik umah kt tg mlm..
tp mama pun ikut gak.. tp tak straight ke tg mlm..
kami singgah kt kg nek yah dulu kt seremban..
nenek tunang sy..alamak malu lg..>_<
ramai plak makcik2 n pakcik2 die..
kenal la skit2..agak lama gak singgah..sempat amik rambutan lg,,
bekalan balik umah..maklum la musim buah skrg..
sempat pose jap..^__^
masa ni kami dua je..sempat la main2..
mama solat..hahaha..

selesai amik buah kami pun minum n makan bubur kacang nekyah buat..
dekat pukul 6 br kami gerak pulang..
erm..susah gak pas kawen nnt,,kena pandai bwk diri ngan family bakal suami..
reti ke saya ni..
dgr mereka berbual pun buat sy pening..
hehehe..loghat n9 tak phm saya..
hahaha..
sampai dirumah pukul 8 mlm
ape pun saya hepi sgt aritu..
tQ dear
:D
moga hidup saya pas bergelar isteri nnt akan terus happy gak..amin..



No comments: