Thursday, July 16, 2009

kerdilnya saya

YaAllah..malunye saya pada diri sendiri..nape??...
dlm 2-3 minggu nie lab research yg selama hari nie 'milik' sy seorang telah dipenuhi plak dgn student under grade dgn pelbagai projek final masing2..=( rimas la gak ramai sgt..sibuk2 wat lab work, mcm biase la rutin harian sy mesti buka blog n website2 yg suke dikunjungi saban hari..(bukan ape bosan tau wat keje sama setiap hari..) tapi bukan itu tujuan nk cite nie..dlm byk2 student ni ada sorang nie menarik perhatian saya..lembut je org nye..mungkin die pun bosan tgu experiment die kot....sedang asyik saya dengar lagu n buka2 blog org lain tibe2 terdgr suare seperti mengaji quran..eh..pelik gak mana dtg nye suare tu..oo..br la tau..dh bosan sgt agaknye die pun buka quran kecik die pastu start baca quran..subhanaAllah..rajinye die..saya nie pas maghrib tiap2 ari pun tidak..kadang2 je..kesibukan konon..tapi sbnrnya tak la sibuk mana kalo di ikutkan..asyik mengejar dunia je rasa diri nie..yg akhirat tak ingat..yaAllah..kerdilnye aku disisi mu yaAllah..

No comments: