Friday, February 25, 2011

Besday dalam pantang =(

Alhamdulillah arini dah hari ke 47
=)
tp melepasi hari ke 44 tak bermakna leh
balun semua makanan..
tak pantang dah
still kena berjaga2 lg
mkanan yg sejuk2 tak berani lg nk mkn
perut blum betul2 shat..i guess
nnt sakit sendiri tanggung!!
.
.
.
pengalaman pantang ada best ada tak bestnyer..=P
byk kena jaga2..semua diuruskan oleh org lain
tak leh itu..tak leh ini
semua ibu n MIL jaga
thanks a lot
tambah2 1st time, sy mmg tak tau
tp syukur dpt diharungi ngan jayanya
=D
seronok gak

dapat berbengkung,bertungku
berurut..mandi air rebusan daun
mcm2 lagi
alhamdulillah dlm 30 hari berpantang
timbang2 berat dh back to normal
syukur tak pyh pikir nk kurus2 kan badan
nk diet2 tak de makna nya
hubby kata dh kurus sgt dh pun
tambah2 sy fully BF
insyaAllah leh kurus la lg
dengan Hadid yg badan semangat tu
mmg leh kurus ummi dia dibuatnya
=)
yg tak brape bestnya thn ni my besday
time tu br 40 hari pantang
so
no kek..no celebration
tp syukur la sy di beri hadiah n harta tak ternilai
dari-Nya
itu lagi penting kan
tgu pas dh sihat betul2 br mkn kek puas=P




2 comments:

Mummy `Aish said...

Salam perkenalan..nice blog..best tau sambut besday dlm pantang..hehe..baby tu kire adiah terBAIK..hehehe

zaf-neza said...

Salam perkenalan gak mummy 'Aish
mmg betul kata awak..anak tu hadiah paling best n tak de tandingan nilainya..=)