Thursday, January 28, 2010

malu2..

haha..alkisahnye begini
arini jumaat kan..
aktiviti harian di waktu org laki smbyg jumaat
adalah
.
.
.
zZzZzZ
hihi
=)
tibe2 ada plak sebuah van berhenti depan umah
hon bapak punya kuat plak tu
menggangu ketenteraman tul la..
entah sapa
ish nk buka pintu ke tak ek
dh la br2 ni ada gak sebuah kete duk dekat umah
lama duk situ
nk pecah umah ke
risau nye
ayah tau pun sbb ada jiran bgtau
mula la rasa takut nk buka pintu..
intai dr tingkat ada 2 org laki cina
ee...
takut la
buat2 senyap dlm umah dah la
(hihi)
dr kecik smpai besar suka wat perangai mcm gini..
hahahah
^__^
malu je

tibe dlm 30 min pastu ayah balik smbyg jumaat
ayah pun bg sekeping kertas

ayah ckp.."tdo ke smpai tak dgr pos laju smpi"
haahaha
lor..ingatkan sapa yg dtg td..
malu nyer rs
dh tua gini pun still wat perangai mcm budak2
heheheh
sile jgn ikut perangai ni yea..
rupa2nya yg tibe tu benda yg dinnt2 kan selama ini...
.
.
.
.
tau ape..??
my custom album
dr official photographer..

^__________^

hihihihi
suke..
akibatnya terpaksa la gi tuntut semula parcel tu kt pos laju tu..
ape pun..hepi sgt..
sapa2 nk tgk sila la dtg ke umah yea..
tata

1 comment:

irza said...

ceh...buat suspen :p