Thursday, April 7, 2011

cptnya berlalu

Salam semua
pg tadi my hero kena cucuk
dh nk masuk 3bln dah Hadid
berat pun dh 7 kg
dah pandai senyum n aktif ketika mandi
suka sgt dpt swim2
@_@
.
.
sedar tak sedar dh besar anak ummi
mcm tak caya je
risau plak makin hari makin besar
bukan risau apa
risau Hadid cpt besar..jgn la cpt2 sgt ek
tak puas lg
setiap ketika bersama Hadid ni bermakna sgt
suka tgk gelagat dia
pasni belajar meniarap plak yea..
suke n nikmat tgk telatah dia tiap2 hari
paling suke bila dpt BF dia..
dia mmg kuat nyusu n mcm sedap ssgt dia minum tu
@_@
moga Hadid kuat yea minum susu ummi
cuma kadang2 masa dia meragam tu geram la gak
tension kan
rs nk cpt2 dia berckp.sbb leh bgtau dia nak apa..
tapi pikir2 balik sy yg kena byk bersabar
yeala kan..bby apa yg dia tau
nangis je la..
apapun sy akan hargai setiap detik bersama dia
pahamla sy nape ada ibu2 diluar sana sanggup berhenti keje
semata2 nk besarkan anak..
sbb syg sgt2 anak
skrg papa dh jatuh tempat ke 2 dlm hati ummi
Hadid 1st ek..
^__^

7 comments:

Krsty Pinky said...

uuiii...hubby jgn jatuh no 2...
bahye tu..

Anah said...

waww..hadid membesar ng jayanya..berat ms 1bln sm ngan adam..tp ms 2 bln adam jauh ketinggalan, 5.3 je...adam kn kejar hadid nya berat...hehehehe

zaf-neza said...

hehe..hubby tetap no 1..tp priority pd anak plak skrg..=)
Hadid tdo n nyusu je keje nyer..mana tak tembam..=)cpt adam kejar Hadid..

ctrohani said...

tak sabar lak nak tunggu detik-detik tu.. huhuuhu...

ctrohani said...

tak sabar nak lalui saat-saat tu..

ctrohani said...

bestnye neza... tak sabar nak lalui saat-saat tu.. moga semuanya dipermudahkan.. aminn..

saya follow blog awak tau..

zaf-neza said...

hai ctrohani..tq follow saya..
saya nk follow awak gak..
moga ct dpt lalui semuanya dgn tabah..