Wednesday, May 20, 2009

~studieeeee~

Salam..

em..agak lama gak tak menulis kt sini..
tiap2 ari buka je utk tgk blog org lain..quite busy gak la lately..
tiap2 hari ngadap spectrum NMR yg tak brape nk paham nk interprete..
mcm ni la keje chemist@ saintis rupa2nye.. br sedar susah n memeningkan pale..(*_*)
nak tak nak kena buat gak..bln 6 nie nak masuk 3rd sem dah kt UPSI ni..insyaAllah akan ku tamat dgn segenggam ijazah sarjana thun depan..Amin..
ingtkan duk dekat ngan family kurang masalah tp rupa2nya byk masalah lain..
huhuhu..tak guna utk menyesal..benda @instrument paling penting dlm research ku tak de kt uPsi nie..NMR..harga yg dh jutaan Rm..mana nk ada..
tp seriusly agak susah tanpa NMR..
GC-MS plak rosak..yg ada cuma IR n UV..
sabar je lah diri ku nie..insyaAllah semua akan selesai gak nnt..itu la doaku tiap2 ari..
moga cepat2 la siap segala lab work nie..
tp ape2 pun ku akan tetap tabahkan diri n habis kan segalanye dgn jayanye..
gambatte!!!
yg penting semua org yg ku syng ada disamping ku dan Dia ada selalu
mendengar rintihan ini..
_sekian_

1 comment:

Hidayah said...

zaf..hope tabah n tenang dalam apa yg zaf buat..
kuatkan semangat n dont give up je..